Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. Постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу Постачальника звернення отримані від Споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою. У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди шляхом переговорів, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. Врегулювання спорів Регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Контактна інформація підрозділів Постачальника відповідальних за розв’язання спорів : Місцезнаходження: вул. Павлівська, 29, 2-ий поверх, офіс 7, м. Київ, 01135 Режим роботи: Пн. – Чт. з 0900 до 1800; Пт. з 0900 до 1700; обідня перерва з 1300 до 1400 Сб. – Нд. - Вихідний Відповідальна особа: Калінкін Леонід Володимирович Телефон та email: (044) 482 – 01 -39, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.